maxresdefault

هیو جکمن، ستارهٔ سری فیلم‌های مردان ایکس اعلام کرد که ولورین ۳، آخرین فیلمی است که وی نقش این کاراکتر را در آن ایفا می‌کند. وی در این رابطه گفت:

فیلم جدید ولورین آخرین فیلمی است که من در آن نقش این کاراکتر را ایفا می‌کنم. فکر می‌کنم زمان بسیار خوبی برای جدایی باشد زیرا راستش را بخواهید حدود ۱۷ سال است که در این نقش بازی می‌کنم. در ابتدا فکر نمی‌کردم که این مدت در نقش ولورین باقی بمانم و از این بابت باید از طرفدران تشکر کنم که به من این فرصت را دادند. من می‌دانم که داستان فیلم جدید چگونه است و مطمئنم که برای خداحافظی من از این نقش بسیار مناسب خواهد بود.

هیو جکمن تاکنون ۷ بار در نقش ولورین ظاهرشده است که اولین حضور وی به سال ۲۰۰۰ و در فیلم مردان ایکس بازمی‌گردد و آخرین حضور وی نیز در فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده بوده است. نقش‌آفرینی او در فیلم ولورین ۳ آخرین حضور وی در این نقش خواهد بود. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود.