2 1 201561523532

سینماروهایی که شیفته سرزمین پاندورا در فیلم «آواتار» بودند، چاره ای ندارند جز اینکه بیشتر از آنچه که قرار بود، صبوری کنند تا دنباله «آواتار» ساخته و اکران شود. این فیلم قرار بود تا سال 2016 اکران شود اما فاکس قرن بیستم اعلام کرده زمان اکران دنباله »آواتار» زودتر از سال 2017 نخواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، سخنگوی فاکس قرن بیستم، با اعلام این خبر گفت: بعد از اکران «آواتار 2» که کریسمس 2017 انجام می‌شود، دو دنباله بعدی آن در سال های 2018 و 2019 اکران می‌شود. او سپس در شرح وضعیت ساخت و تولید «آواتار2» شرحی از اتاق کار جیمز کامرون کارگردان این فیلم داد و گفت: تمام در و دیوار اتاق کار کامرون پر از تصاویر، کاراکترها، دنیا و فضای آواتار و پاندورا است.آن واقعاًً شگفت انگیزترین و نفسگیرترین چیزی است که تاکنون دیده اید. او می خواهد همه اینها را در فیلم خود داشته باشد.

اولین فیلم آواتار برای کمپانی فاکس قرن بیستم حکم یک قمار بزرگ را داشت و 237 میلیون دلار آب خورد تا ساخته شود. بسیاری از تکنیک های سینمایی که در این فیلم به کار رفت، برای اولین بار بود که مشاهده می شدند و جیمز کامرون در آنها پیشگام محسوب می‌شود.

سخنگوی فاکس قرن بیستم در همین ارتباط می گوید: کامرون در فیلم نخست نوعی تکنولوژی را به سینما هدیه کرد که بسیار جلوتر از زمان خود بود و حالا در فیلم دوم و دنباله های بعدی آن می خواهد فقط به داستانسرایی در آن فضا بپردازد.