im323245545

چندی پیش تصویری از گریم نهایی جوکر جدید با هنرنمایی "جرد لیتو"برای ایفای نقش درفیلم« Suicide Squad » منتشر شد. این تصویر در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوان یافت.برخی از دوستداران این ژانر،به انتقاد از چهره جوکر جدید پرداختند و بسیاری نیز از این گریم استقبال کردند . اما براستی چه تفاوت هایی بین جوکر جدید و "هیث لجر" وجود دارد؟ این یادداشت به همین نکات پرداخته است:

موفقیت چشمگیرهنرمند فقید" هیث لجر" در فیلم The Dark Knight (سال 2008) باعث شده تا "جرد لتو"با پذیرفتن نقش جوکر در فیلم « Suicide Squad » در برابر چالش بزرگی قرار گیرد.

جرد لیتو می کوشد تا خود را از زیر سایه سنگین نبوغ هیث لجر برهاند و تصویری متفاوت اما در حد و اندازه ای قابل قبول ارائه دهد.تفاوت هایی که چهره جوکر جدید را از هیث لجر متمایز می کند از این قرار است:

"خالکوبی های متعدد بدن" در اشاره به خنده های معروف جوکر که غالبا درمجلات کمیک به چاپ می رسد و نیز خالکوبی پیشانی فراوانی دندان های فلزی، چنانکه که گاه تهوع آور به نظر میرسد.موهای کوتاه در مقایسه با موی بلند هیث لجر اثار زخم بر چهره جوکر که نشان می دهد شما با یک تبهکار خیابانی روبرو هستید.

بر خلاف هیث لجر، جوکر جدید فاقد ابرو است.اما مشخصات اصلی نظیر موی سبز، پوست بشدت سفید و لبان قرمز را همچنان حفظ کرده است.

داستان فیلم "جوخه خودکشی"Suicide Squad حول محور یک آژانس محرمانه دولتی دور میزند که از تبهکاران زندانی در عملیات خطرناک امنیتی استفاده می کند و درعوض، زندانی مورد عفو قرار می گیرد و تمام سوابق وی پاک می شود.

این فیلم،بسیاری از تبهکاران و موجودات شرور داستان های سرگرم کننده را گرد هم آورده است. از جمله می توان به"جوکر"(جرد لیتو)هارلی کوین،(با هنرنمایی "مارگوت روبی" ستاره فیلم The Wolf of Wall Streetو " تمرکز" (با هنرنمایی ویل اسمیت) اشاره کرد.انتظار میرود این فیلم از 5 اگوست 2016 روانه اکران شود.

مسلما هیچ جوکری ، هیث لجر نخواهد بود .