2 1 201421823284

جیسن استیتم، بازیگر فیلم‌های اکشن که این روزها اکشن کمدی «جاسوس» با بازی او روی پرده می آید، از برنامه‌های خود برای بر عهده گرفتن نقش جیمز باند سخن به میان آورده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، بازیگر انگلیسی 48 ساله آثار اکشن و رزمی هالیوود، دوشنبه ضمن گفت‌و‌‌گویی مفصل با گاردین گفت که صد در صد مایل است بعد از دنیل کریگ نقش مأمور 007 را در مجموعه فیلم‌های آینده جیمز باند بر عهده بگیرد.

جیسن استیتم در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد به جای دنیل کریگ بازیگر فعلی نقش جیمز باند در «کازینو رویال»، «اسکای‌فال» و «اسپکتر» نقش مأمور 007 سازمان امنیتی اینتلیجنت سرویس را بر عهده بگیرد یا نه، گفت: «منظورتان این است که می‌توانم؟ قطعاً!» وی مشتاقانه افزود: «این کار را می‌کنم؟ قطعا! »

استیتم با اذعان به اینکه کریگ یک «باند عالی» است، گفت که اگر این نقش را بر عهده بگیرد، رویکردی «بسیار بسیار متفاوت» نسبت به این نقش خواهد داشت.

در ماه‌های گذشته بحث و شایعه جایگزین کردن دنیل کریگ با ادریس آلبا و به روی پرده بردن یک جیمز باند سیاهپوست مطرح شده بود، گرچه متقدان این نظر و از جمله بازیگران قبلی این نقش با این ایده مخالفت کردند و آن را مغایر با روح اثر یان فلمینگ، نویسنده اصلی این مجموعه داستان‌های جاسوسی دانستند.

جیسن استیتم متولد 1967 در دربی‌شایر انگلستان، از 1998 با بازی در «قفل، جنس و دو لوله تفنگ دودزا» ساخته گای ریچی وارد حرفه بازیگری سینما و تلویزیون شد و بعد از آن در فیلم‌های دیگر این کارگردان انگلیسی، «قاپ‌زنی» و «رولوِر» حضور پیدا کرد و با مجموعه فیلم‌های اکشنی مانند «ترنسپورتر» و «کرنک» به شهرت رسید. از جمله فیلم‌های او می‌توان به «سرقت ایتالیایی»، «سرقت بانک»، «قاتل زبده»، «مکانیک»، «گاوصندوق»، «پارکر»، «بی‌مصرف‌ها»، «سریع و خشمگین 6» و «خشمگین 7» اشاره کرد.