2 1 20156972416

کامرون کرو به خاطر انتخاب اما استون به عنوان بازیگر فیلمش عذرخواهی کرد. او استون را برای ایفای نقش یک بومی در فیلم «الوها» استخدام کرده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، کامرون کرو بعد از اعتراضات مختلف به اینکه چرا وی باید بازیگری سفید پوست را برای نقش یک بومی آسیایی تبار انتخاب کند،ضمن عذرخواهی از رنگین پوستان گفت: اعتراضات را شنیدم و اعتقادات را خواندم. به همین دلیل به خاطر تصمیمی که گرفتم عذرخواهی می‌کنم. زیرا این نقش کاراکتری را توصیف می‌کند که به طور دائم در کشاکش توصیف قومیت خود است.

او در عین حال از اما استون که تلاش بسیاری کرد تا در خلال تحقیقات مختلف به کاراکتر خود نزدیک شود، تشکر و او را در این تحقیقات خستگی ناپذیر توصیف کرد. کامرون کرو همچنین اتهامات در خصوص نژاد پرست بودن را رد کرد و گفت: این مایه افتخار من است که در این فیلم با بازیگران و عوامل فیلم آسیایی ـ آمریکایی و هاوایی تبار و استرالیایی همکاری کردم.

فیلم «الوها» درباره یک مقاطعه‌کار دفاعی با بازی بردلی کوپر است که دلباخته کاراکتر استون که یک خلبان جنگنده آمریکایی است، می‌شود. این فیلم در هفته اول اکران خود در سطح جهان تنها 10 میلیون دلار فروخت که در قیاس با فیلم قبلی او یعنی «ما یک باغ وحش خریدیم» که 120 میلیون دلار فروش کرده بود، اندک به نظر می‌رسد.