2 1 2015617118162

در حالی که مارول سریعا مشغول اقتباس های سینمایی از کمیک‌بوک‌هایش است خبر رسیده که تهیه کنندگان قصد دارند کنت برانا را برای کارگردانی فیلم سوم «ثور» استخدام کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، فوریه گذشته وقتی از برانا، در کنفرانس خبری فیلم جدیدش «سیندرلا» در مورد امکان همکاری مجدد با مارول سوال شد، او با روی باز از این موشوع استقبال کرد. بازیگر نامزد اسکار فیلم «هفته من با مرلین» که به خاطر نقش پرفسور گیلدوری لاکهارت در مجموعه هری پاتر بین مخاطبان عام هم چهره ای شناخته شده است، سابقه کارگردانی 14 فیلم سینمایی را هم در پرونده خودش دارد. او امسال «سیندرلا» را کارگردانی و اکران کرد. سال گذشته هم «جک ریان» به کارگردانی وی اکران شد. برانا اما نخستین تجربه همکاریش با مارول را در سال 2011 انجام داده. وقتی کارگردانی قسمت اول «ثور» در فاز نخست دنیای سینمایی مارول و دیزنی را پذیرفت. حالا مسئولان مارول می خواهند دوباره با این کارگردان شناخته شده همکاری داشته باشند. این بار در فاز سوم و با فیلم «ثور: رگناروک».

هر دو طرف خواهان این همکاری مجدد هستند. خصوصا که کنت برانا کاملا به دنیای «ثور» تسلط هم دارد. تنها نکته ای که می تواند این همکاری را به هم بزند پیشنهادهای دیگری است که به برانا می شود. در حال حاضر کمپانی فاکس به او پیشنهاد کارگردانی فیلم «قتل در قطار اورینت اکسپرس» را داده. البته هنوز پاسخ برانا به این پیشنهاد مشخص نیست اما فاکس به شدت در حال مذاکره است. به نظر می رسد تنها صبر می تواند حل این معادله را بر عهده گیرد. باید دید در نهایت کنت برانا از بین پیشنهادهایش کدام یک را قبول می کند؟